‘Niet goed geld terug’
De voorwaarden zijn als volgt:
- Elke week inloggen: inloggen houdt in dat de deelnemer inlogt met zijn/haar e-mailadres en het door hem/haar aangemaakte wachtwoord in zijn/ haar members account. Hierin voert de deelnemer zijn/haar gewicht in bij ‘mijn metingen’ en bekijkt wekelijks de coachingsvideo’s.
- Elke week zijn/ haar werkboek opsturen: de werkboeken behorend bij de wekelijkse coachingsvideo’s dienen elke week gemaild te worden naar info@myfoodcoach.nl.
- Houdt elke week nauw contact met zijn/ haar diëtist: contact houdt in dat de deelnemer een bericht stuurt naar de diëtist door middel van de Whatsappfunctie die de deelnemer aangeboden krijgt. Extra contact is nodig wanneer er moeilijke momenten optreden. Het is van belang dat dat direct gecommuniceerd wordt.
- Elke week voortgang invoeren in zijn/ haar membersaccount: voortgang wil zeggen omtrekmaten, gewicht en begin + eindfoto’s.
- 80% van de dagen voeding invullen: waarbij eveneens een vereiste is dat de deelnemer:
* 80% van de dagen minimaal 80% van de aanbevolen producten heeft gegeten;
* 80% van de dagen de juiste hoeveelheid water heeft gedronken;
* Dagelijks houdt aan opgestelde kcal budget
- Wat wordt verstaan onder geld terug?
Indien de deelnemer (met bmi >30) na 12 weken geen 4kilo is afgevallen en wel aan alle voorwaarden voldoet, heeft de deelnemer de keuze tussen de volgende twee opties: - Teruggave aankoopbedrag;
- Een Premium Coaching abonnement; waarbij deelnemer 12 coachingsgesprekken ontvangt.